Jaki system ?

Informacje dotyczące innych systemów operacyjnych

Jaki system ?

PostPt lip 28, 2006 22:10

Nie znam się na tym ale jaki mieć najlepiej system w starym komputerze ? Zeby w miare szybko pracował ?
kula666
user
 
Posty: 7
Dołączył(a): Śr lip 26, 2006 8:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 0 razy
Reputacja: 1

Spokojnie - to tylko reklama - zniknie po zalogowaniu :)

Kliknij 👇


serwery VPS
Pani Reklama
Automat
Posty:
Dołączył(a): ab aeterno
Lokalizacja: UW-Zaloga

PostPt lip 28, 2006 22:19

co to za pytanie jest oO, moj komp jest stary bo ma juz 2 lata a twoj moze byc stary bo ma 10 ...
Najlepiej dobrze skonfiguruj jakiegos linuksa i bedzie git : )
zresztą czego oczekujesz od systemu ? bo odpowiedz na twoje pytanie powiinna brzmiec: jakikolwiek :>> sprecyzuj
[color=orange][size=75]uw, kwestia komercji czyli pieprzonego syfu, który ma zysk zatwierdzić...
bylo milo, bye, [/size][/color]
Carl
user
Avatar użytkownika
Posty: 429
Dołączył(a): Pt lis 05, 2004 12:53
Lokalizacja: Cenobium
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 1 razy
Reputacja: 2054

PostPt lip 28, 2006 23:09

zwykle w takich przypadkach stosuje sie linuksa z lekkim menedzerem okien np. xfce.
ASM,C,C++
Fuck: Java,NET,similar shit
Visit my website 4 more info...
amdfanatyk
user
Avatar użytkownika
Posty: 38
Dołączył(a): N lip 23, 2006 9:27
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 0 razy
Reputacja: 1016

PostSo lip 29, 2006 0:45

Zależy jaki komp :). Podaj konfig hardware to pomyślimy, ja bym chyba polecał jakiegoś BSD :). Intryguje mnie ten system ale jeszcze się nie odważyłem go zainstalować ;p.
~~> www.alkopoligamia.com <~~
~> Spalony Innym Słońcem <~
[color=orange]Abstynencja to nie dla zęba czasu fluor, to przepis jak być do końca życia jęczybułą.[/color]
pandaboy
Przyjaciel
Avatar użytkownika
Posty: 1806
Dołączył(a): Pn lip 12, 2004 6:07
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 2 razy
Reputacja: 4937

PostSo lip 29, 2006 8:34

[quote="pandaboy"]Zależy jaki komp :). Podaj konfig hardware to pomyślimy, ja bym chyba polecał jakiegoś BSD :). Intryguje mnie ten system ale jeszcze się nie odważyłem go zainstalować ;p.


zawsze mozesz wgrac PC-BSD.
ASM,C,C++
Fuck: Java,NET,similar shit
Visit my website 4 more info...
amdfanatyk
user
Avatar użytkownika
Posty: 38
Dołączył(a): N lip 23, 2006 9:27
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 0 razy
Reputacja: 1016

PostSo lip 29, 2006 8:40

a jak bardzo stary to win 3.11 lol
sprecyzuj slowo stary bo tak to mozna spekulowac wieki
... http://kernel.org/ ....... i tak powstal chocapic
ov3rDose
Zasłużony
Avatar użytkownika
Posty: 710
Dołączył(a): Cz sie 25, 2005 22:58
Lokalizacja: prosto z Polski
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 3 razy
Reputacja: 2742

PostSo lip 29, 2006 8:43

No powiedzmy coś takiego http://allegro.pl/item117499080_ibm_300 ... d_lan.html bo ja już ma jednego kompa lepszego ale musze go dzielić z bratem a bym chciał mieć swojego kompa a nie mam kasy więc chciałbym sobie coś taniego kupić ale nie wiem czy to nie będzie muliło tak że sie nic na nim nie będzie dało robić .
kula666
user
 
Posty: 7
Dołączył(a): Śr lip 26, 2006 8:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 0 razy
Reputacja: 1

PostSo lip 29, 2006 9:41

Mam takie coś w domu i robi za serwer :P Slackware bez X ;]
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą.
Makler
Przyjaciel
Avatar użytkownika
Posty: 1594
Dołączył(a): Pn sty 17, 2005 21:26
Podziękował: 18 razy
Podziękowano: 56 razy
Reputacja: 9884

PostSo lip 29, 2006 9:54

Kolejna sprawa: co chcesz na tym komputerze robić? Do obróbki grafiki nie nada się system bez X, a do puszczania muzyki X to przesada :D . Sprecyzuj.
I'm not anti-social. I'm just not user friendly.
kmitko
user
 
Posty: 55
Dołączył(a): So paź 01, 2005 16:33
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 0 razy
Reputacja: 1123

PostSo lip 29, 2006 10:11

stary komputer?! to piekna maszynka. na tym pojdzie ci kazdy system operacyjny. tylko najlepiej dorzucic jeszcze troche ramu. i instalujesz to co chcesz, bedzie ci dzialal win xp, beda dzialaly wszystkie linuksy, i raczej wszystkie X'y (choc ja polecam cos lzejszego, i to nie tylko ze komp sredniej klasy, po prostu lubie szybko dzialajace i nie zacinajace sie managery okien). najlepszy moim zdaniem window maker, choc wiele osob woli fluxa
morteez
user
 
Posty: 267
Dołączył(a): So sie 28, 2004 7:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 0 razy
Reputacja: 1647

PostSo lip 29, 2006 10:21

[quote="morteez"]stary komputer?!


nie no komputer jest pierwszej mlodosci lol
Jest troszke zabytkowy ale tak jak napisal morteez nie bedziesz mial rpoblemu z zadnym ssystemem operacyjnym, szybkosc szialania xp po pewnym czasie bedzie pozostawiala duzo do zyczenia, wiec jesli nie potrzebujesz tego komputera do gier czy jakichs tam innych programow wymagajacych duzej mocy obliczeniowej procka to zainstaluj sobie ubuntu (polecam ;D)
... http://kernel.org/ ....... i tak powstal chocapic
ov3rDose
Zasłużony
Avatar użytkownika
Posty: 710
Dołączył(a): Cz sie 25, 2005 22:58
Lokalizacja: prosto z Polski
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 3 razy
Reputacja: 2742
Góra

PostSo lip 29, 2006 11:25

Potrzebny mi jest on do internetu,muzy,ew.filmów tylko żeby się nie mulił ostro .Do gier byłby ten lepszy kiomputer także w tym gry mi są niepotrzebne.
kula666
user
 
Posty: 7
Dołączył(a): Śr lip 26, 2006 8:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 0 razy
Reputacja: 1

PostSo lip 29, 2006 12:19

To polecam kompilację gentoo lub jakiś BSD. Na takim sprzęcie samodzielna kompilacja będzie trwała długo ale powinna dużo dać więc chyba warto :). Z tego co się oriętuję to do filmów bedziesz musiał sobie dokupić trochę ramu, ja jak miałem 128 i celerona 800 przy filmach dźwięk nie zgrywał się z obrazem przy jakichś nowszych ripach, nie wiem może to była wina systemu, wiadomo jakiego. Jakby się uparł to nawet X'y nie są Ci potrzebne, bo mplayer potrafi odtwarzać filmy w terminalu, z muzą też nie byłoby problemu [mpg123 lub mpg321 :)], internet to wiadomo lynx + ekg and thats all :).
~~> www.alkopoligamia.com <~~
~> Spalony Innym Słońcem <~
[color=orange]Abstynencja to nie dla zęba czasu fluor, to przepis jak być do końca życia jęczybułą.[/color]
pandaboy
Przyjaciel
Avatar użytkownika
Posty: 1806
Dołączył(a): Pn lip 12, 2004 6:07
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 2 razy
Reputacja: 4937

PostSo lip 29, 2006 15:06

ROTFL stary komputer stary to jest pentium 1 albo 486...
Windows 2000, pojdzie najwiecej rzeczy - na pewno wszystko co chcesz.
Instalujac linuxa wpakujesz sie w wolny system graficzny, w ktorym na otwarcie folderu czeka sie minute (kde albo gnome), albo bedziesz skazany na mniej funkcjonalne wm jak np fluxbox.
Z filmami (pod linuxem, nie windows) moga byc problemy (realmedia, czy quicktime), z dzwiekiem raczej nie.
Przegladarka bedzie wolna (ff to potwor), opera lepiej, ale jest zoptymalizowana pod windows... no i na tym ostatnim masz jeszcze inne swietne przegladarki, a na linuxie tylko te sa wyborem. (chyba nikt mi nie powie ze dillo czy links -g nadaje sie do surfowania).
Fr3m3n
user
 
Posty: 182
Dołączył(a): So sie 28, 2004 21:16
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 0 razy
Reputacja: 1477

PostSo lip 29, 2006 15:16

Ja bym Gentoo nie polecał, ale to już twój wybór - jak masz parę dni wolnego i cierpliwość, to droga wolna.
Do muzyki za to polecę [url=http://moc.daper.net/]moc[/url] - świetny konsolowy klient, no i potrafi działać w tle.
I'm not anti-social. I'm just not user friendly.
kmitko
user
 
Posty: 55
Dołączył(a): So paź 01, 2005 16:33
Podziękował: 0 razy
Podziękowano: 0 razy
Reputacja: 1123

Następna strona

Powrót do Inne systemy operacyjne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron