Regulamin Forum UW-Team.org

§1. Postanowienia ogólne:

  1. Udział w forum moze brać każdy zarejestrowany użytkownik. Do rejestracji wymagany jest nick (nie może być adresem strony internetowej), hasło oraz e-mail.
  2. Korzystanie z forum jest bezpłatne.
  3. UW-Team.org nie ponosi odpowiedzialności za tresci zamieszczane na forum.
  4. Zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji regulaminu bez podania przyczyny.
  5. Użytkownik forum może mieć maksymalnie 1 konto, w przeciwnym wypadku każde następnie zostanie zbanowane.

§2. Zasady ogólne:

  1. Zawsze trzymaj się tematu dyskusji.
  2. Sprawy prywatne załatwiaj przez PW, e-mail lub w inny sposób z wyjatkiem forum.
  3. Zabrania się reklamowania serwisów internetowych i innych usług.
  4. Moderator ma zawsze racje, a Administrator tym bardziej, jego decyzje sa niepodważalne.

§3. Posty:

  1. Zanim zadasz pytanie skorzystaj z wyszukiwarki www.google.pl, a jeśli nie czujesz się usatysfakcjonowany wynikami użyj funkcji "Szukaj" na forum.
  2. Nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz.
  3. Nie pisz gdzie popadnie. Zawsze pisz w odpowiednim dziale.
  4. Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w różnych działach.
  5. Przed napisaniem nowego postu poszukaj czy temat był już poruszany.
  6. Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść, opisywać problem. Nie pisz tematów nic nie mówiacych typu: "Pomocy", "Mam problem".
  7. Pisz, aby kazdy Cię zrozumiał.
  8. Staraj się pisać poprawnie. Unikaj błędów ortograficznych i stylistycznych.
  9. Zabrania się uzywania wulgaryzmów oraz słów uwazanych za obrazliwe.
  10. Tematy będa zamykane na wyraźna prośbę osoby zakładającej, natymiastowo za nie stosowanie się do regulaminu.
  11. Zabrania sie pytania o włamania na: GG, konta poczty elektronicznej (e-mail), konta gier, oraz wszelkie komunikatory i strony WWW.
  12. W treści tematu nie wolno stosować emotikon, uśmieszków itp.
  13. Pytania o sposób użycia trojanów, keyloggerów, exploitów i innego oprogramowania o podobnym charakterze, jak również pytanie o sposób pozyskania tego rodzaju programów, skutkuje zdobyciem ostrzeżenia i zamknięciem tematu
  14. Zabrania się pytania i udostępniania wszelkich cracków, numerów seryjnych oraz pytania o czynności nielegalne z punktu widzenia polskiego prawa.

§4. Podpis (sygnatura):

  1. Sygnatura może zawierać nie więcej niz 255 znaków.
  2. Nie powinna mieć więcej niż 3 linie
  3. Nie może zawierać obrazków (wyjątek to ewentualne emotikony)
  4. Dozwolone jest umieszczenie w sygnaturze maksymalnie trzech linków do stron zewnętrznych. Nie mogą to być jednak wpisy uznawane za linki SEO.

§5. Avatary:

  1. Maksymalny rozmiar to 80x80 (max. 8kb)
  2. Avatar nie może zawierać treści powszechnie uznawanych za obraźliwe

§6. System reputacji

  1. Punkty reputacji określają, jak bardzo wartościowy jest wkład uzytkownika w rozwój forum (im więcej punktów, tym lepiej).
  2. Punkty są przeliczane co 12 godzin i zaczynają się naliczać dopiero po uzbieraniu przez użytkownika 10 postów.
  3. Podstawowywm parametrem mającym wpływ na reputację jest system pochwał.
  4. Uzytkownik ma prawo podziękować dowolnemu innemu uczestnikowi forum za wartościową wypowiedź.
  5. Poza pochwałami, na punkty reputacji wpływ mają (z różną wagą): staż na forum, ilość wypowiedzi, częstość logowania się na forum (ilość razy w miesiącu).
  6. Przyznane ostrzeżenia obniżają poziom reputacji użytkownika.
  7. Każdemu użytkownikowi, który przekroczył 600pkt reputacji, przysługuje kod zniżkowy na zakup wszystkich płatnych usług UW-Team.org. Kod ten jest do wglądu w panelu użytkownika.
  8. Administratorzy i moderatorzy mogą według własnego uznania unieważnić pochwałę przypisaną do danej wypowiedzi.

§7. Postanowienia końcowe:

  1. Uznaje się, że użytkownik, który założył konto na forum UW-Team.org zna postanowienia tego regulaminu i dobrowolnie zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  2. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będa karani poprzez ostrzeżenia (maksymalnie 3), a następnie banowani.
  3. Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
  4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że otrzymanie ostrzeżenia za swój pierwszy post na forum, kończy się blokadą konta (nie obowiązuje wtedy zasada 3 ostrzeżeń).