Forum o socjotechnice

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, opracowania, poradniki

Forum o socjotechnice

PostN sty 31, 2010 2:59

A więc nie mogłem żadnego forum pożądnego znaleźć więc założyłem swoje na moim prywatnym serwerze.
I w tym momencie taka moja prośba, czy znalazłby się ktoś kto pomógł by mi bardziej zabezpieczyć serwer, sprawować nadzór nad forum a w przyszłości także serwisem oraz wypromować je?
Z góry zaznaczam, nie oczekuje odwalenia całej roboty za mnie tylko pomocy, no może po za zabezpieczeniami bo w tym jestem zielony :P .

Pozdrawiam.
Simonell
user

Spokojnie - to tylko reklama - zniknie po zalogowaniu :)

Pani Reklama
Automat

Re: Forum o socjotechnice

PostN sty 31, 2010 13:37

Zapomniałem podać adres xD socjotechnika.no-ip.pl/forum
Forum jest już aktywne :) .
Simonell
user

PostN sty 31, 2010 16:28

Powiem tak - Mnie prywatnie SAM POMYSL sie podoba, ale jak zwykle zachowam rezerwe;>

Poza tym z braku mozliwosci przenosze do security lub FAQ/Tutoriali;>

<edit>@ link nie dziala.
>> Tym, którzy wiedzą, gdzie patrzeć, przeszłość ukazuje wskazówki, którymi powinniśmy się kierować podróżując w przyszłość. << - / DUNE - Bitwa pod Corrinem /
http://nemessica.uw-blog.org/
nemessica
Przyjaciel

PostN sty 31, 2010 17:30

Wiem bo skrypt IPB się sypał i muszę wybrać jakiś inny skrypt pod forum :(
A dokładniej trzeba było podać zewnętrzny adres i z niego cały czas chciał dane pobierać i nie mogłem lokalnie wejść, a przez proxy livebox się wysypywał.
Tymczasowo mam neostrade 1mb ale na razie wystarczy, a za niedługo się umowa kończy więc wezmę większą :) .
Simonell
user

PostN sty 31, 2010 22:39

Pomysł dobry, ale czy nie lepiej by było jakiś hosting ogarnąć? Na początek nawet jakiś tani. Zawsze miałem dystans do stron hostowanych na swoim kompie.
kijekk
user

PostPn lut 01, 2010 16:10

Simonell napisał(a):Zapomniałem podać adres xD socjotechnika.no-ip.pl/forum
Forum jest już aktywne :) .